Meest gestelde vragen beantwoord
Bestellen en verzenden
Voor 16.00 uur besteld is dezelfde dag verzonden (behalve op maandag). De meeste pakketjes worden dan ook de eerstvolgende werkdag bezorgd binnen Nederland. Uiteraard kan het zijn dat er bij Post NL vertraging kan zijn door drukte.
Klik op ‘Mijn Account’ in het menu. Hier heb je de mogelijkheid om een account aan te maken. Dit kan tevens worden gerealiseerd tijdens het afrekenen van je bestelling.
Het wijzigen van je bezorg of factuuradres kan via het ‘Mijn Account Dashboard’ of op de afrekenpagina.
Ja. Je krijgt een track en trace code bij het verzenden van je bestelling. De bestellingen worden verzonden via My Parcel, een partner van Post NL.
Wij slaan uitsluitend gegevens op voor orderverwerkingsdoeleinden óf het optimaliseren van onze dienstverlening. Lees hier meer over in ons privacy beleid.
Een ieder die besteld krijgt een factuur per e-mail opgestuurd. Deze is tevens voorzien van een BTW specificatie.
Niet tevreden? Geld terug.
Retourverwerking
Niet goed, geld terug. Binnen 14 dagen kan je jouw bestelling opsturen naar de winkel of het product ruilen / retourneren in de winkel. Let op, de verzendkosten voor de retour zijn voor de koper.
Je kan deze terugsturen naar de winkel of fysiek komen ruilen / terug brengen. Als Glass Store een verkeerd product opstuurt zullen we ook de retour kosten vergoeden.
Je kan het product sturen naar de winkel of fysiek komen brengen. Uiteraard vergoed Glass Store de kosten van het retour sturen als het om een defect product gaat.
Stuur een mailtje naar info@glass-store.nl
Afhankelijk. De bestellingen bij Glass Store worden automatisch verwerkt via de webshop en vervolgens ingepakt in de winkel. Indien een bestelling al is verstuurd is annuleren niet mogelijk, wél kan je het product altijd retourneren.