Bezorging

Kan ik mijn bestelling ook afhalen?

Dit is zeker mogelijk! Je kunt je bestelling in onze winkel ophalen aan Schapenmarkt 10 te ’s-Hertogenbosch.
Wanneer je je bestelling plaatst vink je aan dat je het wilt komen ophalen in de winkel.

Wat zijn de bezorgkosten?

Nederland
€6,95. Gratis verzending vanaf €100.

Leveren jullie ook in het weekend?

Zeker! In het weekend leveren wij alleen op zaterdag, mits de bestellingen geplaatst zijn op maandag tot en met vrijdag voor 15:00 uur. Houd er rekening mee dat dit een streven is, maar wij afhankelijk zijn van onze vervoerders. Houd voor actuele informatie je track & trace in de gaten.

Wat is de levertijd?

Van maandag tot en met vrijdag geldt voor 15:00 uur besteld, is de volgende dag in huis.
Bestellingen die op zaterdag en zondag voor 17:00 uur worden geplaatst, worden op dinsdag geleverd.
Voor bestellingen naar het buitenland gelden er andere levertijden.

Mijn bestelling is vertraagd

Vervelend zeg! Laat ons dit zo snel mogelijk weten via e-mail, telefoon of chat dan nemen wij contact met jou op en proberen wij te achterhalen wanneer jouw pakketje geleverd wordt.

Retourneren

Wat is jullie retourbeleid?

Je pakket kun je binnen 14 dagen retourneren m.b.v. het bijgeleverde retourformulier. Bij het retourneren van jouw bestelling, ben je zelf verantwoordelijk voor de kosten.

Wij adviseren om jouw retourzending met een track & trace op te sturen zodat je bewijs hebt van de zending.
Glass Store is niet aansprakelijk voor retourzendingen die zoekgeraakt zijn en waarbij een verzendbewijs mist.
Je kunt je bestelling retourneren, mits deze in dezelfde staat is als ontvangen.

Hebben jullie mijn retour ontvangen?

Wij verwachten jouw retourzending binnen 5 werkdagen in onze winkel te ontvangen.
Zodra wij je zending hebben ontvangen krijg je een bevestiging per mail.
Wij streven ernaar om dan binnen 5 werkdagen het aankoopbedrag terug te storten.

Kan ik een artikel ruilen?

Ja natuurlijk! Bel even naar de winkel (073-3036701) of mail naar info@glass-store.nl

Orders

Welke betaalmogelijkheden zijn er?

Bij Glass Store gebruiken we deze betaalmethoden:

  • IDEAL
  • Apple pay
  • Visa
  • Mastercard
  • American Express

Onze transacties worden verwerkt door Mollie. Deze naam zul je dus op je afschrijving kunnen tegenkomen.

Ik heb een verkeerd adres ingevuld bij mijn bestelling, wat nu?

Heb je een verkeerd afleveradres ingevuld? Bel dan direct met onze winkel (073-3036701).
Als je geluk hebt is je pakket nog niet op de post en kunnen we het adres aanpassen bij onze vervoerder.
We zullen ons uiterste best doen je te helpen maar als het pakket al is verzonden kunnen we waarschijnlijk niks meer doen.

Ik heb nog geen bevestigingsmail ontvangen

Helaas kunnen wij het niet altijd voorkomen dat mails in de spambox belanden. Check daarom altijd eerst even of de mail die je mist daarin zit. Zo niet, dan kun je natuurlijk altijd contact met ons opnemen via de mail of telefoon.

Product

Ik heb een beschadigd product ontvangen

Sorry! Dat is niet helemaal de bedoeling natuurlijk. We raden je aan om zo snel mogelijk contact op te nemen met de winkel via info@glass-store.nl

We vragen je om dan wat foto’s te sturen van het probleem o.v.v je ordernummer. Wij proberen uiteraard hetzelfde item op te sturen, mits de voorraad het toelaat. Uiteraard vinden wij hoe dan ook een gepaste oplossing voor je.

Er ontbreekt een product in mijn bestelling

Neem snel contact op met onze winkel via mail of telefoon! Wij snappen dat het ontzettend vervelend is en wij proberen dan ook zo snel mogelijk het ontbrekende artikel op te sturen, mits deze nog op voorraad is.

Ik heb een verkeerd product ontvangen

Hier zit je natuurlijk niet op te wachten. Neem zo snel mogelijk contact op met onze winkel via mail of telefoon en wij doen ons best om het juiste artikel op te sturen, mits deze nog op voorraad is.

Het product ziet er anders uit op de website

Wij doen ons best om alle producten naar waarheid weer te geven op de website. Kleuren kunnen soms iets afwijken. Heb je echt twijfels? Neem gerust contact met ons op via mail of telefoon en wij voorzien je van advies.